Invitasjon til foresattmøte for Vg 3

Det nærmer seg siste del av videregående skole og Eikeli videregående skole inviterer til foresattmøte for alle foresatte i vg3 i samarbeid med politi og helsesykepleier: TORSDAG 4. APRIL 2024 KL. 18.00 .

Eksamensvakter søkes

Eikeli videregående skole trenger eksamensvakter til vårens eksamen.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Foresattmøte Vg 1

Informasjonsmøte om fagvalg for vg 1, torsdag 7. desember 2023, kl 1800

Elevundersøkelsen høsten 2023

Elevundersøkelsen gjennomføres hver høst og er obligatorisk for alle våre elever som går på VG1, men på Eikeli har vi valgt å la alle våre elever svare på undersøkelsen. Vi gjennomfører elevundersøkelsen i uke 48.  Les mer om elevundersøkelsen her Her er mer informasjon om hvordan elevdata behandles etter gjennomført undersøkelse.

Storforeldremøte i regi av nettpatruljen; sosiale medier og rus

22. November, kl 19.00 vil nettpatruljen i Politiet holde digitalt foreldremøte om rus og sosialemedier.

Slik blir du bedre forberedt på krise

Tema for årets utgave av Egenberedskapsuka er ØVE. Alle innbyggere oppfordres til å øve og ta nødvendige grep for å styrke egenberedskapen.

Opprett en digital postkasse

Brev fra skolen og fylkeskommunen kommer raskere frem hvis du har en digital postkasse.

Bildeserie av nye Eikeli videregående skole

I forbindelse med offisiell åpning av det nye bygget på Eikeli videregående skole 15. november 2022, lagde Budstikka en flott bildeserie av hvordan skolen har blitt etter at nytt bygg stod ferdig og etter at deler av det gamle bygget er ombygget. Bildeserien ligger under betalingsmur, men vi håper mange likevel har tilgang til den.  Bildeserie fra Budstikka

Offisiell åpning av nye Eikeli videregående skole

Tirsdag 15. november var det offisiell åpning av nye Eikeli videregående skole.